Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Gdyby media z takim samym entuzjazmem donosiły o wszelkich możliwych powikłaniach, efektach ubocznych i niepożądanych odczynach poszczepiennych, to przeciętny oglądacz TV unikał by tych eksperymentalnych szczepionek jak diabeł święconej wody.
O tym jak wydajnie spieniężać chorobę, tzn. tworzyć emocjonalne zapotrzebowanie na produkt, który jest do sprzedania, to już ponad dekadę temu opisał dr Glen Nowak. Chociaż w swojej pierwotnej pracy odnosił się do grypy i szczepionek przeciw grypie to można podstawić każdą chorobę i każdy preparat jako potencjalną ulgę, dla wytworzonego zapotrzebowania emocjonalnego.
Przepis na zwiększenie popytu i zainteresowania szczepionkami
Trójkąt dramatyczny Karpmana
Skuteczność i efektywność szczepionek COVID-19 – bez marketingowej ściemy
Wytyczne Dotyczące Przedklinicznych Badań Farmakologicznych i Toksykologicznych Szczepionek – EMA
Czy na pewno szczepionki to najlepiej przebadane produkty firm farmaceutycznych? Sprawdźmy.
W USA rejestruje się mniej niż 1% NOPów – Harvard Pilgrim Health Care
Skorygowana ocena związku przyczynowo-skutkowego między szczepieniami a zdarzeniami niepożądanymi dokonana przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) – analiza krytyczna
Zakrzepy po szczepionkach przeciw Covid a „Nauka” – dr Mike Williams
Co robić, żeby lekarz cię nie zabił – dr Vernon Coleman
Szczepienia działają, czyli umieralność lekarzy i pielęgniarek bez szczepień i po zaszczepieniu.
Początek formularza
Zaprenumeruj nas przez e-mail *