~Cierpliwy

Albo spadł, żeby zarabiać jeszcze więcej :) Nie znam się na YouTuberach, ale po oglądalności innych filmików można się spodziewać, że w ciągu miesiąca film obejrzy 1,5-3 mln osób. Fakt, że recenzja pojawiła się właśnie teraz raczej nie jest przypadkiem, a influencerzy o takim zasięgu raczej selektywnie dobierają produkty i nie robią tego za darmo. Zawsze zastanawiałem się jak duża może być konwersja z oglądalności takich treści do sprzedaży i zdrowy rozsądek oraz doświadczenie zawodowe (niestety w innej branży) podpowiada, że od 0,1% w przypadku szczególnie nietrafionych do 5%, a w szczególnych wypadkach może 10% (z czego część prawdopodobnie i tak prędzej czy później natknęła by się na produkt i go kupiła). Zważywszy na dobre recenzje gry, potencjalnie duże zainteresowanie (potężna WL i zainteresowanie prologiem), dogodny termin (film pojawia się w tydzień po premierze kiedy można się spodziewać spadku zainteresowania) oraz fakt, że treści i styl w jakim nadaje powinny dobrze trafiać do naszej grupy docelowej, spodziewam się, że w tym wypadku reklama może się okazać strzałem w 10.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.