~Pablo

A część przesunięta na później - fabryki w Chinach działają nie na 100 % ze względu na problemy z prądem.
Ja sie zawodowo zajmuję transportem z Chin, mam obraz z wielu regionów i z tego co widzę i to już standard - zamówienia są przesuwane, bo fabryki nie wyrabiają się z produkcją. Myślę, że TEU odbije również, ale nie szybciej niż w połowie 2022.

Dużym plusem jest, że mimo mniejszego TEU mocno rosną zyski, co pokazuje, że jak już ustabilizują się stawki za fracht, nadal będzie pole do wzrostów zysków dla armatorów i spedycji - właśnie przez zwiększanie TEU

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.