~Świadomy

Tylko problemem są wysokie koszty tej gry, iz tego co pamiętam oceniał je na ponad 5 mln złotych. Pszczoła się ledwo zwróciła, w sumie dzięki temu, że wydawca zapłacił ponad 4 mln zł. Tutaj wszystkie przychody generować będzie sprzedaż, a 382 na ten moment nie powala.
Są firmy którym wczesny dostęp dobrze wyszedł np. Creepy Jar czy Render Cube. Jednak tutaj na tą chwilę słabo to widzę, społeczność na disco.rdzie jest mała, ledwo około 380 osób io z pracownikami,
Ja sukcesu upatrywałem w tym, że wydadzą choć z 3 gry w tym roku i zaczną zarabiać, Na tą chwilę została 1 gra i pozostałe znów nie wiadomo kiedy.
Za dużo tutaj mamienie akcjonariuszy, a za mało rzetelnej pracy.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.