~Kijak

Ad. 1 Oficjalnej polityki dywidendowej brak (jeżeli jest inaczej to niech ktoś mnie poprawi). Dywidenda wypłacana od 4 lat, w różnych wysokościach, ale ogólnie trend wzrostowy. Biorąc pod uwagę obecną ilość gotówki w spółce (ponad 100 mln zł) wypłaty dywidendy powinny utrzymać sie przez następnych kilka lat nawet przy znacznych inwestycjach.

Ad. 2 Moim zdaniem perspektywy b. dobre. Rynek transportowy jest rynkiem perspektywicznym. Transpolonia działa nie tylko na rynku polskim ale również zagranicznym co jest niewątpliwie atutem spółki. Przychody rosną r/r i brak jest sygnałów aby ten trend miał się odwrócić. Zgodnie z informacjami przekazywanymi przez spółkę planowany jest rozwój organiczny poprzez pozyskiwanie nowych kontaktów za granicą, rozwój taboru oraz przejęcia innych podmiotów. Do tego ma służyć głównie kasa ze sprzedaży OTP. Jednocześnie w ostatnim okresie występuje znaczny wzrost stawek za usługi transportowe, co powinno również wpływać pozytywnie na wyniki spółki w II i III kw. br.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.