Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Gra uzależnia swoją prostotą i mechaniką! Ale istnieje wiele błędów i usterek, które programiści muszą pilnie naprawić. Takie jak: 1) Broń jest po prostu drewniana, 2) Zdarza się, że gra zawiesza się od razu po odkodowaniu sygnału radiowego, 3) wrogowie to tylko snajperzy, wpadają do bunkrów z dużej odległości, a postać ma wrażenie zawsze widzą i wiedzą, gdzie on jest, a postać wręcz przeciwnie, gdy celnie celuje w wroga z bronią, próby są nadal podejmowane z piątym, 4) Partner wisi, niosąc śmieci z bunkra, po prostu stoi z kamieniem w pobliżu stosu i wbija go, a jeśli w pobliżu pojawią się wrogowie, nawet nie myśli o zdobyciu broni i kontrataku, 5) Z dźwięku nie wiadomo, skąd pada strzał wroga, a samoloty wymagają osobnego tematu do dyskusji. I przez te 5-6 godzin gry, w które miałam okazję zagrać, możesz grać bardzo długo! Mam nadzieję, że programiści przeczytają recenzje i nie zostawią tego pomysłu na łaskę losu! Z góry wystawiam ocenę!