~coba

Wynik za II kwartał podciągnęła premiera na Quest, za I półrocze jest zysk w okolicach miliona (pomijając dotacje). Wizardy powoli wyczerpują swój potencjał sprzedażowy (przy stałej niższej sprzedaży powinny pokrywać znaczną część kosztów), potrzebny jest kolejny tytuł tylko ile Warhammer dołoży jak uda się premiera w IV kwartale? I kiedy może być następny tytuł? Za dwa lata? Optymistycznie jakieś 1,5 po premierze Warhamera? 5-10 milionów kwartalnie? Rocznie może być ciężko, kwartalnie nierealne jeszcze przez długi czas.

Sprzęt coraz lepszy i tańszy to fakt ale ile było w ostatnim roku głośnych premier na VR? Ile przebiło się w gameingu jako całej branży? Ile jest głośnych zapowiedzi? To baza gier jest ważna a nie sprzęt w dłuższym okresie.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.