~Kr

A mnie się podobały niezłe wzrosty w abonentach:

FCN 
W raportowanym okresie, liczba klientów abonamentowych  na platformie wzrosła o 7,2%  względem 
poprzedniego kwartału. W tej grupie, dedykowana mikro oraz małym firmom oferta Wirtualnej Centrali 
odnotowała wzrost o blisko 6%.  

Datera 
Podobnie  jak  w  poprzednim  kwartale,  uzyskano  bardzo  dobre  wyniki  sprzedaży  usługi  wirtualnej 
centrali  Call-eX  Cloud.  Były  one  wyższe  o  4%  niż  w  kwartale  poprzedzającym,  a  także  o  57%  niż 
w analogicznym  okresie  ubiegłego  roku.  Osiągnięto  taki  wynik  dzięki  wzrostowi  liczby  klientów 
biznesowych z segmentu SME o ponad 9% względem pierwszego kwartału 2021 roku i ponad 35% 
względem drugiego kwartału ubiegłego roku. 

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.