Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
''W pierwszym kwartale 2021 roku na zwiększenie GMV miało wpływ przede wszystkich uruchomienie nowych kanałów marketingowych takich jak SlickDeals, Pepper czy porównywarki CENEO, zwiększenie nakładów na dotychczasowe źródła pozyskiwania ruchu, a także dalsze inwestycje w działania SEO. GAMIVO jako globalna platforma dociera do nowych graczy, pozyskując klientów na coraz to nowych rynkach - głównie Europa Zachodnia oraz Stany Zjednoczone. Wartym odnotowania jest fakt, że rynki zarówno gamingu jak i e-commerce wciąż rosną, co wpływa na wzrost wyników Emitenta.'' Kolejne kwartały powinny przynieść kontynuację trendu wzrostowego