~żbik

''W pierwszym kwartale 2021 roku na zwiększenie GMV miało wpływ przede wszystkich uruchomienie nowych kanałów marketingowych takich jak SlickDeals, Pepper czy porównywarki CENEO, zwiększenie nakładów na dotychczasowe źródła pozyskiwania ruchu, a także dalsze inwestycje w działania SEO. GAMIVO jako globalna platforma dociera do nowych graczy, pozyskując klientów na coraz to nowych rynkach - głównie Europa Zachodnia oraz Stany Zjednoczone. Wartym odnotowania jest fakt, że rynki zarówno gamingu jak i e-commerce wciąż rosną, co wpływa na wzrost wyników Emitenta.'' Kolejne kwartały powinny przynieść kontynuację trendu wzrostowego

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.