Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
2021 zapowiada jeszcze bardziej intensywne eksperymenty związane z automatyzacją w strategii obsługi klienta, e-marketingu czy e-commerce. Chatboty zastępują pracowników biur obsługi klienta, a coraz analiza danych będzie spoczywała wyłącznie na “barkach” sztucznej inteligencji. 47% organizacji będzie korzystać z Chatbotów do obsługi klienta, a 40% wdroży Wirtualnych Asystentów. Takich rewolucyjnych rozwiązań dostarcza spółka Advisero