~Majster

Zmieniające się dynamicznie otoczenie oraz kształt Grupy CCC, poniekąd wymusza aktualizację celów strategicznych ujętych w tej poprzedniej pod nazwą GO.22. Przypomnijmy, że zakładała ona m.in. wzrost skali działalności do 8,5-9 mld zł w 2022 roku oraz udział e-commerce na poziomie 35-40%. Już teraz udział sprzedaży internetowej jest wyższy, a jego bardzo wysokie dynamiki nie pozostawiają złudzeń co do dalszego potencjału rozwoju.

https://strefainwestorow.pl/artykuly/analizy/20210619/ccc-wyniki-strategia-konferencja

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.