Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Witam, przez jakiś czas mój dostawca nie może sobie poradzić z randomowymi pingami, jeszcze wcześniej była jakaś reakcja.
Teraz konsultantka z działu technicznego rozmawia ze mną przez jakiś czas, a pózniej celowo zrywa połączenie.
Wiem, że jest to celowe działanie, bo dzowniłem za jakiś czas ponownie i po usłyszeniu tylko mojego głosu zrobiła to ponownie.
I teraz pytanie co mogę w takim przypadku zrobić, gdzie to zgłosić? Czy w ogóle idzie coś takie udowodnić? Bo przecież zawsze może się wyprzeć, że to faktyczne 'zerwanie połączenia'.