~mjesn1

Te nowe szybkie EZT-y szybciej zbuduje Newag niż Pesa, bo ich Impulks już prawie ma takie osiągi - prawie 226 km/h
A tymczasem z cytowanego przez Ciebie artykułu najważniejsze jest to:

Do 2030 roku PKP Intercity ma ogłosić przetargi taborowe na łączną kwotę 19 miliardów złotych. Przewiduj się zakup 500 nowych wagonów (dostosowanych do prędkości 200 km/h) oraz modernizację kolejnych 500 (160 km/h i 200 km/h). W kwestii modernizacji wagonów, poszczególne zamówienia na remont jednostek przypadną różnym zakładom – a w Polsce jest ich sporo.
PKP Intercity ma również kupić 63 wielosystemowych lokomotyw, z opcją na 32 kolejnych – na co przetarg ma zostać ogłoszony jeszcze w tym roku. Możemy się domyślać, że Newag byłby zainteresowany takim przetargiem, oferując swoje Griffiny – a to oznaczałoby rekordowe zamówienie dla nowosądeckiego producenta.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.