~telesfor

Poszczególne obszary biznesowe i tendencje, jakie w nich widać, omówił Wiceprezes K2 Holding  Michał Paschalis-Jakubowicz. W segmencie marketingowym podkreślił wysoki potencjał PerfectBota.
– Jego nazwa oznacza nie tylko to, czym chcielibyśmy, aby był ten produkt, ale również pokrywa się to z rzeczywistością. W testach w realnych warunkach nasze rozwiązanie wygrywa z rozwiązaniami konkurencyjnymi – wskazał Wiceprezes Paschalis-Jakubowicz.
Uczestników spotkania interesowały przy tym takie kwestie, jak pozyskiwanie nowych klientów przez PerfectBota – w szczególności, czy są wśród nich mniejsi klienci niż ujawnieni giganci pokroju LPP, IKEA i 4F.
– Nie zależy nam obecnie na sprzedaży PerfectBota do mniejszych klientów, mając na względzie kwestie wysiłku sprzedażowego i kosztów wdrożenia. Ważne jest to, że rozwijamy usługi dla obecnych klientów i notujemy wzrost przychodów z klienta. Na II kwartał planujemy uruchomienie produktu w wersji anglojęzycznej i uruchomienie sprzedaży międzynarodowej – wskazał Prezes Paweł Wujec.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.