Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Grupa TIM mocnym akcentem rozpoczęła rok, celuje jeszcze wyżej
Grupa TIM zanotowała w pierwszym kwartale br. rekordowe rezultaty, które są kontynuacją długoterminowego trendu wzrostowego. Wiodącą rolę w tym sukcesie ma TIM, oferujący szeroki asortyment techniczny.
– Dynamicznie rośnie liczba użytkowników naszego e-sklepu, pozyskujemy nowych użytkowników i ich lojalizujemy, a co więcej – po okresie stabilizacji rośnie również średnia wartość zamówienia. Spadł nam współczynnik konwersji, ale jest to po prostu efektem coraz większego ruchu na stronie, coraz lepszego SEO – mamy dwa razy większą liczbę wyświetleń w Google i 40% więcej kliknięć rok do roku. Pracujemy nad przełożeniem tego na zakupy, ale wciąż utrzymujemy współczynnik konwersji powyżej 4% przy standardzie w e-commerce na poziomie 2-3% – wskazał Piotr Nosal, Członek Zarządu ds. Handlowych w TIM S.A.
Pełna relacja z konferencji + rozmowy wideo z Zarządem:
http://pandl.pl/grupa-tim-mocnym-akcentem-rozpoczela-rok-celuje-jeszcze-wyzej/