~LOP

Głównym celem prowadzonych kampanii marketingowych oraz prac badawczo-rozwojowych było dostosowanie produktów znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa do wymagań rynku, a także tworzenie nowych spójnych z Microsoft Dynamics, autorskich narzędzi służących optymalizacji procesów zarządczych.
Ponadto, prowadzono dalsze prace z zakresu przystosowania narzędzi dotychczas oferowanych do standardów chmurowych. Podjęte działania przekładają się na wzrost innowacyjności produktów i usług oferowanych klientom XPLUSA.

file:///C:/Users/Tedi/Downloads/Raport_kwartalny_1_kwartal_2021-0.pdf

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.