~beka

Wielokrotnie tu pisałem, że w dzisiejszych czasach tzw. "marketing gier" robi się na youtube, twitch itp. Nie wiem czy śledzisz wszystkie kanały o VR i influencerów, a nawet jeśli, wiem, że goście z dużymi zasięgami potrafią wyciągać koszmarne pieniądze za lokowanie produktu. W tym sensie duży wydatek jest obecnie wydatkiem zbędnym dla ciągle młodej firmy. Gry są niezłe i znajdą swoich fanów, tak samo jak fanów znalazł SuperHot, mimo, że nie miał reklamy na SuperBowl. CRB bez takiej reklamy również ma 200k+ userów. Z kolei patrząc na komunikaty innych firm gamedev, zwróciłem uwagę, że niedawno zaczęły robić emisje m.in. pod wydatki marketingowe - a zapewne części chodzi o kasę na przetrwanie. Dla mnie akurat taki scenariusz byłby najgorszy.

Reasumując - w mojej opinii niech się skupią na pisaniu TFall, multiplayera i optymalizacji kodu, zamiast np. wywalać kasę na filmiki jakie to wizardsy są 'emejzing', bo trolling płacze na bankierze. Wiadomo, że leszcze bez wizji odpadną zamiast cierpliwie poczekać na zostanie milionerami kilka lat. To są straty normalne i akceptowalne na parkiecie. xD

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.