Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Zgadza się, że rynków jest już dużo (kto czyta raporty to wie), ale własne sklepy, szczególnie e-sklepy to na razie wejście do Czech i sklep w Wiedniu. Ten drugi zapewne jest tylko przyczółkiem i ma za zadanie zbudować markę w świadomości klientów, IMO świetne podejście. Wypasiony sklep w stolicy ma się dobrze kojarzyć. Wejście z wlasnym sklepem to kosmos w porównaniu do pośredników czy sprzedaż pojedynczych produktów na Amazonie. Jestem pewny że skala rozwoju będzie tu ogromna. Ta firma rozwija się od 20 lat i prawie zawsze zwiększała sprzedaż. Teraz to już efekt kuli śniegowej. To nie może być przypadek, a właśnie prezes jest gwarantem sukcesu. Nic "więcej" od niego nie potrzebuję. Równie ważne, nie dla rozwoju, (choć pośrednio też), ale przede wszystkim dla wyceny, że kolejny raz podkreślił, że celem jest też GPW. Dopiero wtedy wycena nabierze realnych kształtów, bo na razie to jest raczej zabawna. Jakiś kapitał musi się przemielić i idziemy wyżej.