~Krzystof

Często korzystam z usług inpostu i jestem zadowolony. Wspaniałą ideą jest obsługa przesyłek smartfonem. Jednak byłem świadkiem porażki Inpostu w przesyłkach z Chin. Trzy przesyłki wysłane do mnie z Chin zostały zawrócone z powrotem do sprzedawców. Powód? Nie dostałem powiadomień na aplikacje w smartfonie. Firma potraktowała mnie wtedy wyjatkowo i wysłała powiadomienia tylko na e-mail. Moja poczta elektroniczna była wtedy nieaktywna.Byłem bardzo zdziwiony, bo w dotychczasowych kontaktach wystarczał smartfon. Nadawcy z Chin nie robili żadnych problemów. Bardzo szybko zwrócili mi w całości poniesione koszty. Skutek? Wystawcy nie podają już oferty odbioru w paczkomatach inpostu. Dzwoniłem w tej sprawie na infolinię inpostu. Najpierw zasugerowano mi, że nadawca wpisał nieprawidłowy numer telefonu. Nadawca udowodnił mi, że to nieprawda. Tak to jest, jak na infolinii siedzą osoby nie dbające o przyszłość firmy, a tylko o to, żeby za bardzo się nie wysilać. Infolinia blokuje dostęp do zarządzających firmą i nie pomaga im w kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.