~Piotr

Tu masz sporo racji. Dużo osób z branży marketingu online mówi że przespał moment gdy narzędzie było WOW. Teraz narzędzi jest dużo i że Pan Sadowski bardziej buduje swój wizerunek. Dla przykładu jest taki Damian Salkowski, narzędzie Senuto. On również za pomocą swoje osoby się udziela ale jego treści są mega wartościowe (wystarczy spojrzeć na LinkedIn) i jego eksperckie podejście przekłada się na wizerunek Senuto. No a samego B24 to szkoda bo to fajna spółka. Możemy się obaj umówić na calla z nim

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.