~RafalZ

Witam,
Informacyjnie wskaźnik C/P dla spółek w których sprzedaż internetowa jest dominującym kanałem na dzień 31.12.2020 r.

Dadelo Przychody: 65 mln zł Kapitalizacja: 240 mln zł C/P = 3,69
Answear Przychody: 408 mln zł Kapitalizacja: 610 mln zł C/P = 1,5
SFD Przychody: 200 mln zł Kapitalizacja: 192 mln zł C/P = 0,98
E-obuwie Przychody: ok. 2 mld zł Wycena: 5 mld zł (20 % udziałów zostało wycenionych na 1 mld zł) C/P = 2,5

Answear oczywiście jako pośrednik innych marek siłą rzeczy generuje najmniejsze marże, stąd także C/P niższy niż Dadelo czy E-obuwie.
SFD................. Ciężko komentować. Dominująca sprzedaż marek własnych (czytaj wysokomarżowych), przychody w 2021 r. prawdopodobnie zbliżą się do 300 mln zł.

Po koleżeńsku, odradzałbym sprzedaż, przynajmniej do czasu debiutu na GPW.

Pozdrawiam.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.