~Bud

-----------
Dlaczego wskaźnik prezentowany jest w ujęciu rok do roku? Rynek reklamy internetowej cechuje się zmiennością wynikającą z sezonowości, dlatego do oceny sytuacji spółki i kondycji rynku należy porównywać dane finansowe w ujęciu rok do roku. Ponieważ analiza danych finansowych w ujęciu miesiąc do miesiąca może być niemiarodajna to spółka nie przekazuje tego typu informacji.
-------------
Także - albo Ty źle interpretujesz dane albo spółka źle ocenia biznes - nie jest sezonowy?

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.