~MW

W raporcie napisali też, że rozpoczęły się wzmożone działania promocyjne w mediach społecznościowych, co ogranicza się do wrzucenia screena raz na pare dnie z tekstem „add to wishlist”. Jeszcze rzadziej aktywność na steamie. Więc albo siedzą cicho bo trwają rozmowy z wydawcą i pozytywnie zaskoczą albo całe marketingowe doświadczenie Pani prezes z opiera się na wrzuceniu postów na FB i potem zdziwienie że się gra nie sprzedała. Ostatnio triumfy święcił the Room 4. Podobna gra więc jest popyt na takie produkcje

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.