~bioobserwator

Z rynkiem BIO jestem związany od ponad 10lat. Znam wielu klientów hurtowych tej firmy i Ci najwięksi twierdzą, że w BP systematycznie spada jakość obsługi klienta i współpraca układa się coraz gorzej. Firma jako, że nie ma konkurenta na polskim rynku, przestała traktować odbiorców w sposób partnerski. Sam program "sklepów partnerskich" od kilku lat stoi w miejscu i nic się tam nie dzieje mimo szumnych zapowiedzi prezesów. Mam nadzieje ze Merkury faktycznie pójdzie mocno w kierunku w BIO i trochę utrze nosa Bioplanet (część pracownika z BP dostała już oferty przejścia na dużo korzystniejszych warunkach i z nich skorzystała.) BioPlanet za pewne będzie rozwijał sprzedaż do sklepów internetowych bo przez pandemię prezesi zaobserwowali spore wzrosty na tym kanale sprzedaży. Pytanie tylko czy przy marżach internetowych nie wpłynie to na kondycje sklepów stacjonarnych (de facto główny odbiorca BioPlanet)? Ze sklepami internetowymi Bioplanet średnio pohandluje świeżym towarem na którym ma najwyższe marże. Ciekawy jestem jak będzie wyglądać u nich sprzedaż za marzec, kwiecień 2021 w odniesieniu r/r.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.