~Piotr

Tak ~aaa Pomysły się sprawdzil na małej skali a teraz wejście na inną jest już wyzwaniem. To co prezes na opowiada na konferencjach to jedno (każdy Prezes opowiada) a jak to wygląda operacyjnie to drugie. Słuszna uwaga z zegarkami vs. drobnica..Koszt reklamowy dotarcia do klienta kupującego zegarek i drobnice często jest zbliżony ale przychod już nie. Można mieć nadzieję, że ten co kupił drobne wróci .. Widać że szukają ... Sam nawet +35% za styczeń r/r to nie jest wow. Ok, covid przeszkodził bo ty jest spadek konsupcji takich dóbr ale jak spojrzysz gdzie była spóła rok temu, a gdzie dziś (raz Giftbay, dwa szerokość asortymentu) to daje to do myślenia

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.