~Piotr

Pełna zgoda. Jeżeli chodzi o spółki ciepłownicze, SPECE, ZECE, to pomijając wiedzę pracowników, tam generalnie ciężko jest o inną wagę niż cena. Naturalnym kierunkiem jest zdobywanie innych klientów, takich gdzie jest myślenie o całości inwestycji czy jak ta inwestycja wpływa na funkcjonowanie np. zakładu (decydent widzi szerzej ryzyko). Tam liczy się jakoś, bo jej brak wpływa na działanie. Muszą więc pozyskiwać bardziej zakład

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.