~aga


Ocena: 1.00 / 5
Zamówione paczki dotarty do paczkomatu, który okazał się uszkodzony. Bardzo dużo klientów zgłaszało uszkodzenie od czwartku21.01.2021r., przy mnie, w czwartek wieczorem, Pan bardzo długo rozmawiał z pracownikami infolinii. Bardzo dużo ludzi przyjeżdżało po odbiór i odjeżdżało z niczym (niektórzy już po raz kolejny). Ja również zadzwoniłam, ponieważ powiedziano temu Panu, że każdy musi indywidualnie zgłaszać problem odnośnie przedłużenia czasu na odbiór paczek. Zapewniono mnie, że paczki nie wrócą do nadawcy i otrzymam smsa o przedłużeniu terminu odbioru. Na drugi dzień rano (w piątek) otrzymałam smsa, że jeżeli nie odbiorę paczki do godz. 11:30 to zostanie zwrócona do nadawcy!!! Zadzwoniłam natychmiast, Pan na infolinii wyjaśnił, że takie smsy wysyłane są "z automatu" i że moje paczki będą umieszczone bądź w tym samym paczkomacie po jego naprawieniu bądź w innym najbliższym, ale żadna paczka nie wróci do nadawcy. Dziś, w sobotę, postanowiłam zadzwonić po raz trzeci i upewnić się, że Inpost już działa w prawie moich paczek. Pani na infolinii powiedziała, że jedna paczka wraca do nadawcy i na tym etapie już nic nie może zrobić, musze zapłacić i zamówić przesyłkę raz jeszcze. A ponadto powiedziała, że moje wcześniejsze rozmowy dotyczyły innych przesyłek, bo podałam inny kod odbioru! A prawda jest taka, że rzeczywiście, w piątek, podałam błędny, ale Pan poprosił o właściwy, co uczyniłam. Zapewnił mnie, że do końca dnia skontaktuje się ze mną ktoś w prawie przesyłek i że nie wrócą do nadawcy. A rozmowa i tak została przyporządkowana do błędnej przesyłki!!! Niestety, nie są godni zaufania, już nie będę korzystać z ich usług. Odpowiedzialność poniosłam ja, Inpost "już nic nie może zrobić". Tak naprawdę to już ich trzecia u mnie "wpadka" , wcześniejsze darowywałam. Wybiorę inną formę przesyłek, nie mam ochoty marnować czasu i nerwów na Inpost. I wcale ich usługa nie jest już "po drodze i pod ręką", bo postawienie paczkomatu na każdym rogu bez właściwej i rzetelnej usługi nie jest mistrzostwem. U nich więcej znaczy niestety mniej.
ZaletyNie polecam, już brak zalet. Cena nie czyni cuda - paczki bardzo często nie dochodzą.
WadyPracownicy na infolinii bardzo mili, ale z rozmów z nimi nic nie wynika, co równa się brakowi kompetencji. A nie chodzi tylko o miłe pogaduszki, tylko o załatwienie sprawy. Brak organizacji, bałagan, brak rozwiązań (prawdopodobnie wynikający z braku chęci) do wzięcia odpowiedzialności za niewywiązanie się z umowy.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.