~PPP

Dokładnie. Tak samo jak z hybrydami pasażerskimi. PESA cos tam marudzi o wodorowych pociągach i lokomotywach, których nawet nie ma gdzie zatankować, bo nie ma stacji tankowania wodorem, a Newag już pcha w rynek to, co jest dzisiaj pilnie potrzebne - realne dopuszczone do jazdy hybrydy.

A w sprawie lokomotyw zbudował tor do testowania 3-zakresowych elektrycznych. Już ma Dragona 2 - dwuzakresową z modułem dojazdowym. Zaraz pewnie zrobi 3-zakresową elektryczną z modułem dojazdowym i pozmiata rynek zanim PESA wyjdzie z fazy projektowej. W efekcie Newag zarobi tyle, że będzie go stać na kolejne innowacje a PESA nadal będzie żebrać o dotacje na pokrycie strat z lat ubiegłych.

Brawo Newag!

PS Już ponad 96% akcji w uwidocznionych portfelach instytucji i GJ

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.