Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
1. Przegląd P4 nie pozwala na demontaż pojazdu o którym piszesz. Tak jest dopiero w P5
2. Newag sprzedał ostatnio tyle EZT-ów, że niedługo większość przetargów na naprawy będzie dotyczyć ich pojazdów
3. 1+2 oznacza paniczne poszukiwanie zleceń przez ZNTK z grupy Pesy, a to może oznaczać rychły koniec tego giganta na glinianych nogach.
Wniosek: Zanim Pesa nauczy się od Newagu budować solidne pojazdy, będzie musiała przejść jeszcze solidniejszą restrukturyzację lub upadnie.
Newag w tym czasie będzie wygrywał kolejne przetargi na nowe, wysoce rentowne pojazdy.