~mjesn1

1. Przegląd P4 nie pozwala na demontaż pojazdu o którym piszesz. Tak jest dopiero w P5
2. Newag sprzedał ostatnio tyle EZT-ów, że niedługo większość przetargów na naprawy będzie dotyczyć ich pojazdów
3. 1+2 oznacza paniczne poszukiwanie zleceń przez ZNTK z grupy Pesy, a to może oznaczać rychły koniec tego giganta na glinianych nogach.
Wniosek: Zanim Pesa nauczy się od Newagu budować solidne pojazdy, będzie musiała przejść jeszcze solidniejszą restrukturyzację lub upadnie.
Newag w tym czasie będzie wygrywał kolejne przetargi na nowe, wysoce rentowne pojazdy.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.