~nik

Dotychczas rynek przeglądów, napraw nowego taboru był w miarę stabilny. Pesa naprawiała swoje wytwory, Stadler swoje, Newag swoje...

Tymczasem mamy dość niebezpieczną próbę zmiany tej sytuacji. ZNTK Mińsk Mazowiecki, którego właścicielem jest Pesa, złożył sporo tańszą niż Newag ofertę na przeglądy poziomu P4 Impulsów należących do Kolei Mazowieckich.

link 

Wartość kontrakt to ok. 40-50 mln zł.
Pesa będzie miała okazję rozebrać Impulsa na części pierwsze.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.