Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Klienci należących do LPP marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą już korzystać z pomocy konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Wdrożone we współpracy z firmą K2Bots.AI narzędzie pozwala obecnie na rozwiązanie 200 najbardziej popularnych problemów zgłaszanych do Contact Center przez klientów sklepów internetowych. Chatbot drugiej generacji rozwiązuje prawidłowo już 70 proc. wszystkich spraw, a dzięki możliwości odpowiadania na otwarte pytania, znacząco usprawnił obsługę rosnącej w ostatnim czasie liczby klientów w kanale e-commerce polskiego producenta odzieży.
- Rozwiązanie wprowadzone w LPP jest kolejnym po IKEA chatbotem drugiej generacji uruchomionym dla lidera branży retail przez K2Bots.AI. Obydwoma wdrożeniami chcemy wyznaczyć referencyjny poziom rozumienia języka naturalnego i skuteczności, która jest obecnie możliwa do osiągnięcia. Konwersacyjna sztuczna inteligencja w sklepach marek LPP odpowiada na pytania otwarte w sposób możliwie zbliżony do człowieka i nie opiera się na formularzach wyboru powszechnie stosowanych przez chatboty pierwszej generacji - mówi Łukasz Lewandowski, prezes K2Bots.AI.
link