Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
"W pierwszych dwóch kwartałach 2020 roku Unified Factory S.A. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 2,47 mln PLN tj. 40% mniej niź w porównywalnym okresie (odpowiednio 4,2 mln PLN w 1-szych dwóch kwartałach 2019 roku). Obniżenie poziomy sprzedaży rok do roku to efekt dwóch czynników: z jednej strony spadku sprzedaży w segmencie BPO Call Center o 1,2 mln PLN z drugiej zawieszenia współpracy z kluczowych klientem w segmencie Customer Service Automation (0,6 mln PLN)."
Takie wyniki osiąga ta spółka w okresie epidemii. Zamiast wzrostu, gigantyczny (!) spadek przychodów (o 40%) i strata kluczowych klientów. O stracie netto/brutto zamiast zysku to nawet nie ma co wspominać, skoro ta spółka od lat przynosi tylko straty.