~RR

"W pierwszych dwóch kwartałach 2020 roku Unified Factory S.A. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 2,47 mln PLN tj. 40% mniej niź w porównywalnym okresie (odpowiednio 4,2 mln PLN w 1-szych dwóch kwartałach 2019 roku). Obniżenie poziomy sprzedaży rok do roku to efekt dwóch czynników: z jednej strony spadku sprzedaży w segmencie BPO Call Center o 1,2 mln PLN z drugiej zawieszenia współpracy z kluczowych klientem w segmencie Customer Service Automation (0,6 mln PLN)."

Takie wyniki osiąga ta spółka w okresie epidemii. Zamiast wzrostu, gigantyczny (!) spadek przychodów (o 40%) i strata kluczowych klientów. O stracie netto/brutto zamiast zysku to nawet nie ma co wspominać, skoro ta spółka od lat przynosi tylko straty.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.