Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dnia 2020-09-30 o godz. 14:02 ~obywatel-M napisał(a):
> Pytanie zasadnicze po ile się ten pakiet sprzeda ?
> Jeżeli ktoś kupił po 2,15 zł. a sprzeda cały pakiet po 10 zł. to jest sporo na plusie !
> Ktoś kto inwestuje prawie 2,5 bańki w ten papier, to nie po to żeby stracić .
> Jestem jednak ciekaw, kto zakupił papier i to właśnie w tym czasie ?
> Przypuszczam, że będziemy mieli dużego sponsora.
> Spółka może chce wejść w nowy biznes ?
>
sponsor
1. osoba lub instytucja finansująca w całości lub w części jakieś przedsięwzięcie, często w zamian za reklamowanie własnej działalności;
2. osoba utrzymująca kochankę
oj obywatelu - M
Czym jest sponsoring – definicja
Sponsoring jest umową partnerską, która zakłada wzajemne świadczenia sponsora i sponsorowanego. Słowo sponsor z języka łacińskiego oznacza "poręczyć", a rzeczownik "sponsum" ma znaczenie: uroczyste przyrzeczenie, zobowiązanie, ugoda, układ.
W sponsoringu występują dwa podmioty:
- sponsor – firma lub osoba prywatna zainteresowana promowaniem siebie lub swoich produktów i ponosząca z tego powodu określone koszty,
- sponsorowany – osoba lub instytucja korzystająca ze świadczenia.
Sponsoring wyrósł z mecenatu (dobrowolna pomoc, która nie opiera się na zysku osoby finansującej), a jego początki określa się na lata 20. XX wieku.Inna definicja sponsoringu głosi, że stanowi on finansowe, usługowe lub rzeczowe wsparcie innego podmiotu, którego celem jest zapewnienie przedsiębiorstwu korzyści rynkowych.
Sponsoring w ostatnich latach zyskał na znaczeniu. Najważniejsze czynniki, które się do tego przyczyniły to: zmniejszenie skuteczności reklamy, kształtowanie (dzięki sponsoringowi) pozytywnych skojarzeń i wizerunku organizacji oraz możliwość dotarcia do wybranych grup społecznych.
Obszary, w których sponsoring występuje najczęściej: sport, kultura i sztuka, ochrona zdrowia, sfera społeczna, oświata, nauka, ekologia.