~Pawełek

Przedst. zarządu zwrócili uwagę, że pandemia zmieniła zapotrzebowanie na produkty pod względem kolorystycznym. W raporcie za IQ wskaz. na ryzyko problemu sprzedaży niektórych kolorów szkła, związane z innym zapotrzebowaniem hut. Cz. zarządu P.Kołakowski stwierdz., że w I półroczu utrzymana została wielkość sprzedaży szkła bezbarwnego i brązowego. Duży spadek o ponad 20% zanotowało szkło zielone. To jest coś, co ogranicza rozwój dalszej możliwości sprzedaży i generowania zysków. Spółka uzyskując produkt bezbarwny, na który jest popyt, czy brązowy, generuje też produkt zielony, na który jest mniejsze zapotrzebowanie, co przyczyniło się do wzrostu zapasów względem ubiegłego roku...

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.