~zzz

chyba już większość przestała wierzyć w geniusz Kamoli. Może i chłopina ma dobre intencje, ale dobrał sobie do zarządzania niewłaściwych ludzi. Coś tam drgnęło w dziale marketingu, bo nowości coraz ładniejsze. Niestety wszystko to o dwa lata za późno i dwa razy za mało jak na standardy branży. Rynek już dawno odjechał. Poza tym powinni nauczyć się jednej ważnej zasady- nie wydaje się kasy na celebrytki jeśli nie posiada się dystrybucji w rynku przy markach na średniej półce cenowej... jak wdrażali Chopina to o reklamie zapomnieli... wszystko to na głowie jest postawione. I obiecywanki, że już kolejny rok to na pewno będzie na plusie... ciekawe ile mogą jeszcze tak ściemniać swoim inwestorom???

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.