~mws

dokładnie
każdy kto ma jakiekolwiek doświadczenie z branżą IT wie, że to nieprzerwany rozwój systemów, produktów i każda firma która wchodzi na rynek i walczy o klienta musi być elastyczna.
szczerze to wolę widzieć stratę po kosztach poniesionych na rozwój niż sztuczny zysk po oszczędnościach na czym się da
każdy kto inwestuje w tą spółkę musi wiedzieć, że inwestuje także w grono jednych z najlepszych specjalistów AI w tym kraju...

kilka kolejnych dużych umów, monetyzacja umowy z Orange, monetyzacja Smart Search które ostatnio było za darmoche i jesteśmy w domu....

takie mamy czasy, że firmy ostatnio szukały oszczędności gdzie się da więc mogły nieco odwlekać decyzje o inwestycjach w swój e-commerce, lecz docelowo rynek wymusi od nich takie inwestycje...a każdy sprawny manager wie, że jeżeli jakieś narzędzie faktycznie generuje wzrost sprzedaży to musi zostać zaimplementowane co będziemy widzieć jesienią........

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.