~Baja

XXX jak zawsze sceptyczny, zapomniał zapewne że dobrych rozwiązań nie buduje się w rok. Rzadko też okres inwestycji i nakładów to okres prosperity i dużych zysków.
W InteliWise systemy są gotowe, i przetestowane przez znakomitych klientów.
Teraz jest czas na realizację zysków przez firmę i nowe intratne kontrakty.
Proces ekspancji InteliWise spotęguje czas covid, doskonały moment na wdrożenie inteligentnych systemów obsługi klienta.
Nadeszła epoka AI Voicebot , AI Chatbot i OmniChannel.
Nadszed czas InteliWise ;)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.