Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Huckleberry Games S.A. prowadzący w ostatnim czasie intensywne działania operacyjne informuje, iż zamierza przeprowadzić rebranding prowadzonej działalności, co będzie rekomendował akcjonariuszom na WZA. Nowy kierunek rozwoju Spółki zakładać będzie odcięcie się od wcześniejszej działalności Emitenta. Huckleberry Games w zmodyfikowanej formie jako studio skupi się przede wszystkim na produkcji gier na platformy mobilne oraz działalności konsultingowej w zakresie marketingu gamingowego. Będzie zajmowało się ono tworzeniem oraz portowaniem gier na platformy mobilne, takie jak Nintendo Switch, iOS, Android. Emitent też będzie aktywnie współpracować z zewnętrznymi konsultantami (profesjonalistami z branży gamedev) oraz innymi spółkami gamingowymi, wykorzystując ich wiedzę i doświadczenie. W dłuższej perspektywie studio zamierza stworzyć własny zespół deweloperski. Na chwilę obecną Zarząd Spółki prowadzi rozmowy na temat zakupu kilku istniejących gier. Nowa spółka nie chce być kojarzona z dawną działalnością Huckleberry Games i zapowiada nowe otwarcie. Obok działalności produkcyjno-wydawniczej gier, odświeżona Spółka zamierza świadczyć działania agencyjne z zakresu marketingu gamingowego, w szczególności doradztwa biznesowego, planowania i prowadzenia kampanii marketingowych oraz PR-u gier. Szczegółowy zarys strategii Zarząd Huckleberry Games S.A. zaprezentuje do końca sierpnia 2020 roku odrębnym raportem bieżącym.