~Lp

Rzeklbym, że jeśli chodzi o rentowność w trudnych czasach to Enter jest nawet na lepszej pozycji. Do obsadzenia jednego samolotu w gotowości operacyjnej potrzeba czterech pełnych załóg ( jedna załoga dla B737-xxx to 2pilotow i 4 stawki). Teraz sami policzcie ile pensji wypłaca samym członkom załogi miesięcznie enter przy kilkunastu samolotach, a ile chociażby tanie linie lotnicze typu wzz czy ryr posiadające kilkaset maszyn. I chociaż ten przykład to jedynie ułamek tego co wpływa na rentowność spółki to jednoczesnie jest idealnym przykładem na to, że Enter jest na bardzo dobrej pozycji wyjściowej w obecnej, trudnej sytuacji. Pozdrawiam

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.