Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
link
"– Koronawirus zadziałał jak katalizator i przyspieszył trendy, które pięły się w górę od lat i miały rozkwitnąć w kolejnej dekadzie. Biznesy, które przyparte do muru zainwestowały w dystrybucję online, przekonały się, jakie korzyści niesie za sobą ten kanał, często będąc jedynym źródłem przychodów – mówi Bartosz Górecki, brand manager merce.com. – Te firmy nadal będą rozwijać ten kanał sprzedaży i z pomocą kampanii marketingowych zachęcać do kupowania przez internet. Kto zainwestuje w kanał online teraz, gdy jest jeszcze kawałek rynku do zgarnięcia, skorzysta. Ci, którzy się spóźnią i będą chcieli uszczknąć kawałek e-commerce’owego tortu wtedy, gdy w internecie zrobi się tłoczno, będą musieli się postarać bardziej – dodaje."