jan_malas

Grupa TIM korzysta na boomie e-commerce

Grupa TIM ma za sobą bardzo udany kwartał, w którym udowodniła skuteczność swojego unikalnego hybrydowego modelu działalności. Pokazała także olbrzymią zdolność do generowania gotówki.

- Jako grupa zanotowaliśmy ponad 15% wzrostu sprzedaży, jako sam TIM ponad 13%, czyli bardzo ładnie. Był to udany kwartał, a już 1,8 mln zł do skonsolidowanego wyniku EBITDA dołożyło logistyczne 3LP. W zeszłym roku ta nasza spółka z grupy zapoczątkowała obsługę e-commerce IKEA i ogólnie opiera się na firmach e-commerce, czyli sektora, który mocno rośnie. Oprócz IKEA jest jeszcze m.in. Oponeo.pl, Rotopino.pl oraz sam TIM, który w 70% oparty jest o sprzedaż internetową. Obroty 3LP wzrosły w I kw. o 36%, a przecież pandemia wzmogła zamówienia e-commerce właściwie tylko przez część marca. 3LP, nasz czarny koń, w końcu wystartował z bloków i pokazuje swoją siłę – podkreślił Krzysztof Folta, Prezes Zarządu TIM S.A.

Pełna relacja + rozmowy wideo z Zarządem:
link 

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.