~k73

Wchodzisz na ich stronę, widzisz coś takiego i nie wierzysz, że to robi polska firma:

https://inteliwise.pl/produkty/messaging/contact-center-omnichannel/jak-dziala/?fbclid=IwAR1eSMiw--wb38qLgvku9bExOiE9HiB5jguwAsIowUlYUD-e0utXMqAk9Lw

Potem czytasz jeden z ostatnich postów na ich FB:

Konsultantki Bobbi Brown CosmeticsSmashbox Polska i Origins odpowiadają na pytania klientek na Messenger’ze korzystając z naszego przez Live Chat’a, umożliwiającego śledzenie historycznych rozmów, Nasz InteliWISE Omni-channel jest też gotowy do integracji z CRM a także obsługi innych kanałów, jak Infolinia, formularz, SMS, a także Chatbot...

I już wiesz, że potencjał do rozwoju tej firmy jest obecnie nieograniczony.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.