~Majster

Przychody ze sprzedaży w Q1 2020 roku wzrosły o 30 % w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Największe nominalne wzrosty sprzedaży w Q1 2020 roku wygenerowała marka JOKO. Wynik ten marka uzyskała dzięki konsekwentnemu rozwojowi oferty produktowej oraz nowościom, które spotkały się z uznaniem klientek.

Makijaż brwi i ich stylizacja od kilku sezonów są wiodącym trendem beauty. Rynek kosmetyczny zawdzięcza tej tendencji rozwój segmentu kosmetyków do brwi o ponad 50% w przeciągu dwóch lat. JOKO na przełomie 2019/2020 roku wprowadziło do oferty pomadę do brwi, uniwersalny kosmetyk o kremowej konsystencji zamknięty w małym słoiczku, dostępny w dwóch naturalnych odcieniach. Do kosmetyku dołączony jest aplikator ze specjalnie wyprofilowaną końcówką. Pomada koloryzuje i nadaje kształt brwiom. Obecnie w kategorii kosmetyków do brwi JOKO oferuje kredki, żele do stylizacji oraz pomady.

W 2020 roku wzmocniono kolejną kategorię produktów, jaką są produkty do makijażu ust. Kluczowe znaczenie odegrało wprowadzenie kolekcji błyszczyków do ust LET ME SHINE! w 6-ciu modnych kolorach.

Niewątpliwie za wzrost przychodów odpowiada również decyzja o wyborze Ambasadora marki, którą została znana osobowość - aktorka, prawnik Pani Joanna Jabłczyńska.

Polski rynek kosmetyków do pielęgnacji twarzy cały czas ewoluuje. Segment tych produktów stanowi jedną z najważniejszych kategorii całego rynku kosmetycznego. Pani Walewska – ekspert w walce ze zmarszczkami, w I kwartale 2020 r. wprowadził na rynek trzy wysokiej jakości preparaty przygotowane z myślą o cerze dojrzałej.

Dzięki wprowadzeniu nowej gamy produktów serii BIO, marka Gracja zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego o 122%. Wprowadzając nowe produkty kierowaliśmy się troską o ich wysoką jakość, środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo Konsumentów.

Kultowe brandy WARS, LIDER oraz Być może - synonim produktów kosmetycznych wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Dzięki wiernym fanom w raportowanym okresie wygenerowały wzrost rok do roku. Marki: Być może i JOKO w Q1 2020 roku wygenerowały więcej przychodów z zagranicy niż z kraju. 

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.