Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
chyba trzeba być informatykiem o specjalizacji animacja komputerowa
i dopiero można ocenić to, co zrobiło pli w koala
ale jako amator troszkę poszperałem i moim zdaniem:
problem polega na tym, aby mega fizycznie poprawie, dokładnie tak jak w faktycznym zdjęciu lyu nakręconym filmie
przedstawić fizycznie poprawnie bez jakiegoś kolorowania odbicia światła
najnowsze karty graficzne mają w nazwie rtx, one to mają
dużą moc obliczeniową i śledzenie światła oraz efekty dokładanie tak wyglądają jak w rzeczywistości niewirtualnej
ktoś wrzucił link do byłej spółki platige - juice, która rok temu zrobiła w eu 4 reklamę bentleya
tylko pytam się, gdzie tam jest jakikolwiek lustro, albo kałuża aby w pełni ocenić ray tracking?!
nie potrzeba tej uporczywej wielogodzinnej resteryzacji, efekt osiąga się dużo szybciej innymi środkami
ano, nie ma, ale krytycy koali szukajcie dalej...
to, że teraz pojawił się koala związane jest właśnie z ray tracking, to może być prawdziwy przełom w cinematikach i reklamach
w grach to już jest, ale trzeba się wykosztować na kartę obsługującą tej bajer
nieprzypadkowo na świecie tez zauważyli animację platige:
cyt
''W ramach trwających prac badawczo-rozwojowych studio tworzy animowane krótkie prezentacje nowych technologii UE4 w czasie rzeczywistym, w tym śledzenia promieni i innowacji renderowania.''
''Koala to krótka, ale klasyczna historia bohatera, który znajduje się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie.
Szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowanie innowacyjnego systemu śledzenia promieni / technologii renderowania, który polega na analizie trajektorii promieni świetlnych i ich rozproszenia po odbiciu od powierzchni.
Szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowanie innowacyjnego systemu śledzenia promieni / technologii renderowania, który polega na analizie trajektorii promieni świetlnych i ich rozproszenia po odbiciu od powierzchni. Śledzenie promieni w UE4 pokazuje efekty zmiany oświetlenia w czasie rzeczywistym, bez oczekiwania na renderowanie obrazu, co w przypadku tradycyjnych silników renderujących może potrwać wiele godzin.''
w całej tej zabawie - moim zdaniem - przede wszystkim chodzi o to:
cyt
''„Wprowadzenie funkcji raytracingu umożliwiło znaczący skok jakościowy, znacznie zwiększając realizm warstwy wizualnej.”
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fwww.awn.com%2Fnews%2Fplatige-image-releases-koala-unreal-engine-4-powered-short