~Andy303

Czy spółka komunikowała jakieś ugody , ulgi w leasingu bo mają spory ciężar do udźwignięcia . Zobowiązania na koniec 3 kw 2019 to aż 1 567 mln zł na koniec roku 2019 zapewne będą jeszcze większe. Długi spółki są więc 4 razy wyższe od kapitałów włąsnych i 4 razy wyższe od majątku obrotowego, 20 razy wyższe od stanu gotówki na koniec trzeciego kwartału 2019, 10 razy wyższe od zysku w dobrym roku 2019 , który szacuję optymistycznie na 100 mln zł ! Koszty finansowe za trzy kwartały 2019 to bagatela 225 mln zł a w samym trzecim kwartalnie ponad 100 mln zł , gdy tymczasem kasy na koniec 3 kwartału było w spółce tylko 80 mln zł i raczej jej w IV kwartale nie przybędzie bo spółka jak do tej pory czwarte kwartały podobnie jak pierwsze zamykała stratą. Zatem czy nie przeraża , Was , że spółka nie komunikuje akcjonariuszom jaki ma plan na spłatę długów ? Czy prowadzi rozmowy czy czeka , aż lizingodawca zabierze jej samoloty ?

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.