Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Boom na “home office” może okazać się tymczasowy, ale znaczne zwiększenie liczby pracowników pracujących poza tradycyjnymi biurami staje się faktem. Ma również wpływ na wybór narzędzi, używanych do koordynowania zadań i komunikowania się. . Eric Yuan, dyrektor generalny Zoom, powiedział, że w świetle rozprzestrzeniania się koronawirusa wiele firm szybko zrozumiało, że potrzebuje narzędzi do zdalnej pracy i trend ten będzie się rozwijał. Podobnie działania obserwujemy także u rodzimych firm z branży IT. Na przykład w Oktawave podjęto, wzorem międzynarodowych gigantów IT, szereg działań związanych z funkcjonowaniem firmy. Już w ubiegłym tygodniu wprowadzono przejście na pracę zdalną, zawieszono wszystkie podróże międzynarodowe i krajowe oraz udział w wydarzeniach i spotkaniach. W liście do swoich klientów firma zapewniła o ciągłości działania swoich usług, dzięki korzystaniu z szeregu narzędzi dostępnych w chmurze, których rutynowo używa do wspierania mobilności i pracy zdalnej (np. Skype, Slack, Teams czy wspomniany Zoom). Dzięki sprawnej regorganizacji Biuro Obsługi Klienta Oktawave nadal pracuje w trybie 24/7, podobnie jak inżynierowie odpowiedzialni za utrzymanie infrastruktury i obsługę centrów danych. W razie potrzeby firma gwarantuje także możliwość przyjęcia większego obciążenia w związku wdrożeniami pracy zdalnej u klientów lub dalsze lub dłużej trwające utrudnienia. Oferuje też firmom w Polsce pomoc w zapewnieniu ciągłości działania biznesu i uruchomienia usług wspierających pracę zdalną (np. Office365, GSuite, Zoom, Hangouts, Slack), a także błyskawicznie przeniesienie dodatkowych serwerów do chmury. https://biznes.newseria.pl/biuro-prasowe/it_i_technologie/ciaglosc-biznesowa,b37181977