~marian76

@fanpli"silnik czasu rzeczywistego, oczywiście nie oni wymyślili, ale chcą go po swojemu dopracować, aby nie było błędów w renderingu"

Ty serio? zrozumiałeś to jako dopracowywanie Unreala, żeby zmniejszyć błędy w renderingu? Unreal nie generuje błędów renderingu co widać w co drugiej grze AAA. Może zedytują kod źródłowy engine'u renderującego? Czterema programistami którzy są w pli? Naprawde wiesz o czym mówisz? Mogą conajwyżej exportery istniejące zmienić na pasujące do swoich, lub swoje zmienić swoje, żeby pasowały do UE. Takie wdrożenie to po pierwsze przeszkolenie kilkunastu grafików i kilku technicznych, na gotowej dokumentacji i zaryzykowanie pierwszego projektu, ot co.

Nie zaglądam do portfela, ale tak z ciekawości mniej więcej 1-1000, 1k-10k, 10k-100k akcji? żebyśmy mieli obraz sytuacji.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.