Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dzisiejsza kupa, którą zrobiłem też będzie miała wpływ na kurs linii lotniczych, w tym ENTER... :D :D :D Co za trole tu są, jeśli ktoś myśli, że spółka przejęta przez lot (na rynku NIEMIECKIM), będzie miała jakikolwiek wpływ na rynek Polski to jest w błędzie. Zarządzenie spółką LOT to wrzucanie pieniędzy podatników w błoto, i niestety jako podatnik jest mi z tego powodu przykro. Niedawno LOT zaczął zarabiać, parę lat temu groziła mu bankrut. A ostatnio kupili flotę Boeing MAX, którą nie mogą latać i musza wypożyczać samoloty od innych linii lotniczych, w tym Enter. Kupili innego bankruta z rynku NIEMIECKIEGO, żeby mieć czym latać i tyle, w charterach nie będą mieć nic do powiedzenia. LOT = B2C > kupił CONDOR ( za grube miliony, bo musiał przebić UK i USA oferty) = B2B - ale lot zmieni ten model na B2C - bo po pierwsze nie będąa mieli z kim podpisać umowy (biurem podróży), po drugie ceny będąa mieć tak wysokie że nikt z nimi nie będzie chciał współpracować. Chyba zdajecie sobie sprawę jak drogie śa loty z LOT :P Enter = B2B > kupił Germania Flug AG. (za bezcen 49% akcji) = B2C - ale pod razu po zakupie akcji powiedział, że będą zmieniać model biznesowy na B2B. Więc co Wy tu chcecie porównywać?! Tak, wirusy, wojny i inne kupy też mają wpływ na kurs i kondycje spółek lotniczych... ha ha ha :D