~analityk_71

W przyszłość szef Brand24 patrzy z optymizmem. – We wrześniu, który był raczej słabym miesiącem, sprzedaliśmy 182 nowe abonamenty. Bez jakichkolwiek danych z Facebooka czy Instagrama. Wartość narzędzi monitoringu mediów daleko wykracza ponad wspomniane dwie platformy. Oczywiście, są klienci, dla których np. dane z Insta miały kluczowy wymiar, ale dla dominującej większości naszego portfolio (przypomnę – 98 proc.), narzędzie nadal daje ogromną wartość – konkluduje Michał Sadowski

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.