~TBull

Ty nie rozumiesz rynku gier mobilnych.
Popatrz sobie na jakieś ostatnie debiuty gier.
Mi przychodzi do głowy Idle Coffe Boombita. Ale to przykładowo, możesz poszukać sobie inne.
Tu dla Idle Coffee : link

Debiut to jest moment osiągania szczytu, bo wtedy pojawia się w nowościach i wiele osób ją instaluje, żeby sprawdzić.
Później gra spada w rankingach.

A dopiero potem można marketingiem starać się podtrzymać zainteresowanie.

A tu na debiucie jest już bardzo słabo, to co będzie dalej?

Chcesz dać czas na co?
Przecież to właśnie teraz jest najbardziej widoczna, bo jest w nowościach. Później jest trudniej, bo już nie ma jej w nowościach.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.